ASF123 Kızlar sezeryan oldum yapıstırma seklinde dikisim , doktorum madecasol sür dedi ne sıklıkla sürmem fayda eder bilgisi olan , yada su kremi sürersen izi kalmaz diyen varmı
Kubra0021 ASF123 ne yaparsan yap kalıyor canım dikis izleri zamanla geçiyor ama izi yine kalıyor boşuna birşey kullanma
Clementinee ASF123 ASF123 madecasol hücre yenileyici iyi bi krem canım bence yeterli zaten ameliyat izleri tamamen geçmiyor ve zamanla düzeliyor. Tamamen geçmesi veya daha iyi bi görüntü için medical estetikler etkili krem tek başına pek yeterli değil zaten 😇
Burcuseyy ASF123 doktor bana contractubex verdi iz fazla kalmaz dedi henüz kullanmaya başlamadım ama umutluyum
Eymen-ss Benimde 5 yıl oldu şimdi ikinci sezeryan olucak ilki yapıştırma oldu şuan yok denecek kadar ip ince bir çizgi var varla yok arası ben sürekli günde üç defa 10 gün boyunca tentürdiyot kullandım onun dışında hiç birşey sürmedim 🤗
Eymen-ss ASF123 ameliyattan sonra doktorların sürdüğü kahve rengi su varya o yanlış anladın sen sanırım mikrop kapaması için ve yara iyileştirme özelliği var onda 🤗