Yesiimm Kızlar eşimle evlenmeden önce kızımız olurda adını bahar koyarız demiştik :) ama hamile olduğumu öğrendiğimizden beri hiic isim dusunmedik su an 37 haftaligim hala net birşey yok :) kendimi bahara alıştırmısim ama değişik biseyler bulurum belki diye baktım geçen hafta hep eşime söyledim şu mu bu mu diye oda hazal olsun dedi. Acaba kendimi bahar a alistirdigimdan mi bilmiyorum benimseyemedim ama bahar konusunda da net degilim. Sizce hazal mı güzel bahar mı. Tabi bu arada bahar dediğim herkes biraz daha dusunun demişti hazali duyanlar güzelmiş diyor. Sizce hangisi lütfen yardimmmmm
burcuali38 Yesiimm kesinlikle Hazal 😍 bizde düşünmüştük ama çok yakın bi tanıdığımızın kızının adıydı o yüzden vazgeçtik çünkü çevremizde olan isimlerden istemiyorduk
Yesiimm burcuali38 Canan07 sudamlasi Cagyil Tomurcuk18 ay aşırı mutlu oldum su an bi anda içime sindi sayenizde çokk tesekkur ederim. Akrabalar yorum yapınca pek güvenmiyorum nedense :))