Kızlar bugün çatı muayenesi oldum doktorum daha muayene etmeden mırın kırın etmeye başladı ve çatımın basık olduğunu söyledi arkadaşım da aynı doktora gisiyor ona da aynılarını söylemiş kelimeler bile aynı.. normal istersen zor olur yırtılman olur dedi resmen sezaryen doğumu övdü ona yönlendiriyor eşimle muhasebeye indik fiyatlaları öğrenmek için gece doğum olursa kendi doktorumu istersem 1000 tl ekstra fiyat ödeyeceğimizi söylediler var mı böyle bir saçmalık 🤬 aşırı sinirlendim resmen soygunculuk!