Nurtrky çok garip yani her hamilelik kendine özeldir bunda komik olunucak bişey yok ben çalışabilicek gücü kendimde bulamıyorum mesela ve direk 32.haftada doğum iznine ayrılıyorum bununla övünmeniz sizin övünücek başka bişeyinizin olmayışından heralde her vücut her kadın farklı hamilelik geçiriyor ve biz kadınlar anne adayları olarak bir birey yetiştiricek insanlar olarak birbirimize bu kadar kin ve öfkeli olmamalıyız