Sose21 Batı hastanesine giden varmı doğum ücreti yakında bilgisi olan doktorum bana sene batı hastanesine geçti özgür özkul fiyatan haberi olan
BadeLebiss Sose21 canm ben gdyrm özgür hoca ya 2.500₺sezaryan ücreti pazartesi doğumum olack Allah’ın izniyle
Ebrumihrimah AyseguLena Canım.ben buraya girmeyi çoğu zaman unutuyorum🤭 doğumun olursa Instagram’dan yaz istersen ebrutemizz kullanıcı adım 😌
AyseguLena Ebrumihrimah Tamam canım, muhakkak haberdar edeceğim. Bende şu ara pek giremiyorum malum doğum yaklaştı diye anneler geldi 😂
Hafsa08 Tyy seval sariaslan dogum ucreti 2300 normal indirimli 1700 geliyor sezaryanda 2900 ondada indirim oluyor
Kardelengunes ideemirel ben de Zozan hanıma gidiyorum da biraz endişelerim var hala. Normal doğum mu oldu ? Memnun kaldınız mı?
ideemirel Kardelengunes Benim zorunlu sezaryan oldu valla kendisinden ilgisinden çok memnun kaldım kontrollerimizde çok güzeldi zaten doğum için hasteneye geldikten sonra aradılar kendisini10 dakika içinde yanımdaydı dediğim gibi çok çok memnunum
Kardelengunes ideemirel sevindim memnun kalmanıza ☺️ Bir de son olarak ne kadardı ücreti acaba onu öğrenebilir miyim? Biz daha detayları konuşmadık da
merve_uraz ben bowerdr fatma nur hançere gidiyorum memorial neval için çok ilgisiz dediler çok şikayet varmış bende beğenmemiştim fatma hocadanda memnunum bakalım doğumda nasıl olucak
ideemirel Kardelengunes normal 2700 sezaryan 2500 değişmiş midir bilmiyorum tabii ama kesinlikle kuruşu kuruşuna da hak ediyor
Ozge3747 Al-mi-ra iki çocuğumu da memorial Dicle hastanesi Uğur hocada doğurdum 👍🏼🧡Müthiş bir doktor Harika bir insan. Hayatımda gördüğüm en iyi doktor
Ozge3747 Cigdm İki çocuğumu da Uğur hocada sezaryenle doğurdum merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. 3 senedir doktorum kendisi ☺️
Suadmsv Ozge3747 canim merhaba uğur bende doğumu sezeryan düşündüğüm için buna karşı olmayan bir doktora gitmek istiyorum. Ameliyat sonrası ağrın açın kac gün sürdü?
Ebrumihrimah AyseguLena Sorduğumda yasak demişlerdi ama doğuma gittiğim de yan odamda olanlar organizasyon tutmuştu 🤷🏼♀️ bide o özel odaydi ondan galiba 🤭