somurtkankedi bir sıkıntın yoksa olmalı ama çünkü ben tedavilerimi gördüm düşük yapmıştım düşükten sonra 9 ay kalamadım çok taktım kafaya ister istemez her ay test yaptım var ümiidiyle sonra bıktım dedim artık nasip olursa olur olmazsa canımız sağolsun dedim bir baktım hamileyim çok şaşırdım ve etrafımdanda çok duyuyorum bunun pskolojiylede alakası var kafaya takmamak lazım canım. İnşallah rabbim sana nasip eder güzel bir bebek😍 Dualarım sizlerle