Kızlar bende doğurdum 37+6 bir hafta boyunca sancılarım vardi ama yalancı sanci diye hic doktora gitmedim zaten 5 temmuzda kontrolüm vardi ama evimin temizliğini bitirince giderim diyordum 6 temmuz gece 4 bi kalktımı ki sancılarım var o taraf bu taraf derken saat oldu 7 eşim kalktı ya dedi bugün evde beraber kahvaltı yapalım mı dedi olur dedim çay koydum ama sanci 5 dakkada bi geliyor baktım yok olmuyor hemen dusa girdim bi duş alıp çıktım eşime dedim çabuk hastaneye gidelım bebek geliyor tabi eşim şokta eli ayağına dolaşmış ne yapacağını bilmiyor hemen araba çağırdk çantayı alıp çıktık neyse hastaneye geldik ebe baktı aa dedi doğum başlamış 8 cm açılmak vardi hemen doktorumu aradilar sağolsun hemen geldi ve doğum başladı kızlar saat 10 15 te doğuma girdim 11 10 gece çıktım yırtılma oldu dikiş atilar ama hepsi geçti şimdi minik kuşum beşiğinde🤲 yatıyor kusura bakmayın biraz uzun oldu 😊