Kızlar sezeryan olacağım tansiyondan dolayı biraz tedirgin olduk bebeğim bu hafta beslenmedi. Ya 38+5 de bayramın son günü olacağım ya 26 temmuz 39+2 de olacağım. Doktorum cuma günü gel ameliyat öncesi tahlilleri tetkikleri yapalım dedi. Cuma günü ücret ödeyecek miyim yoksa sezeryan ücreti içinde mi oluyor