Herkese Merhaba hamileliğim süresince burada pek çok hikaye okudum. Kendi hikayemi yazmaya geldi sıra sizlerle paylaşmak istiyorum çünkü ben ki iğneden bile korkan biriyim sizlere de ilham olsun🌸 Öncelikle benim bebiş 34 te iyice kanala yerleşmişti ve doktorum 38 gibi bekliyordu. 36+5 te kontrolüm vardı öncesinde kasılmalarım iyice arttı bebişin başı iyice kanala inmişti artık ve başını baskılıyordu doktorum çatı muayenemi yaptı ve 1 cm açılmam vardı. Nst de ise düzenli sancılarım çıktı. 3 gün sonra tekrar görmek istedi doktorum. Evdeyken sürekli kasılmalar oluyordu ama düzensizdi. Kontrol oncesi azıcık nişanım geldi akşamında. Tam 37 de gittiğimizde açılma 3.5 cm olmuştu ama hala düzenli değildi kasılmalar nst de tekrar sancım çıktı. O gün eve yollamak istemedi doktorum hastanede biraz yürüyüş yaptık kasılmalar şiddetlendi ara ara ama yinede düzenli değildi eve gidip dinlenelim dedi doktorum. Eve geldim ve nişanımın tamamı geldi sonrasında pilates topu ile egzersizlerimi yaptım, duş aldım kasılmaları karşıladım ve bir anda 5 dakika altına düştü ve düzenli gelmeye başladı. Doktorumla yazıştık ve bebiş bugün doğacak hastaneye geçelim dedi. Saat akşam 20.00 gibi yatışım yapıldı gittiğimde nstde artık sancılar 100 üzeri ve düzenliydi. Açıklık 5 cm olmuştu ve bebeğin başının iyice iyice bastığını söylediler aceleci kuş :) . Ebemle eğitimler yaptık pilates topu üzerinde, pilates topunu sırtıma alarak 90 derece squatlar yaptım. Açtım müziği dans ettim göbek attım :) Derken nobetci doktor kontrole geldi ve 7 cm olmustuk. Yine pilates topu ile devam dedi. Ebem sagolsun oyle tatlı oyle güzel biriydi ki hep yanımda oldu. Bu süreçte devam ettim aktif hareket etmeye tekrar nobetci doktor geldi ve suyum patlatıldı. Sancılar daha fazla hissedilecek demişlerdi ve o anda şiddetlendi. Epidural istedim ama ıkınma sürecini uzatacağı için doktorum ve ebem az kaldığını güzel karşıladığımı yapabileceğimi sürecin daha çok uzayacağını söyledi. Gerçekten güvendiğim için dedikleri gibi yaptım. Ve iki saat dayandım iki saat sonunda ise tam açıklık ile doğumhaneye zor yetiştim kesim yok sadece bir adet estetik dikişim var içten oğlan çenesi ile azıcık zarar vermiş oda inanın ki hissedilmiyor bile uyuşturuyorlar hemen sohbet muhabbet geçiyor :) 37+1 de saat 2.59 da oğlum 3240gram 52 cm doğdu. Olumsuz yazıları okumayın asla pozitif olun ve akışına bırakın. O anları yaşamak çok çok değerli eşim her dakika yanımdaydı hep güç verdi bana. Doğumda da aynı şekilde. 10 günlük olduk bile :) Geliyor, geçiyor ben ki yapabildiysem hepiniz yaparsınız. Gidişatınız normal ise akışına bırakın önemli olan sağlıkla gelmeleri. Çıkış anını ise bebeğimin unutamıyorum kucağıma verdiklerinde tüm yaşanılanlar geçti bitti. Öyle güzeldi ki… darısı sizlere olsun… instagramda hesabım açık yeni anneden öneriler takip etmek isterseniz de orasiseninburasibenim hesabımın ismi🌸🌸🌸 Umarım sizlere de faydası olur hikayemin 🙏🏻 Korkmayın ve anları yaşayın ☺️ Sonunda kavuşmaca sizi bekliyor ☺️Bir de öyle bir enerji geliyor ki doğum olacağı gün güle oynaya gitmiştik 🤰🏼