elifeee hep kızcıydım ama ilk andan beri eekek hissettim, bu bebek kesin erkek dedim hep. Nasip. Allah sağlıkla hayırlı evlat versin inşallah. Ama erkek değişik bir duyguymuş, anneye düşkün olur mesela ☺️ şimdi göbeğimi ooğluuum diye seviyorum aklımda hala kızda bu hiç değişmez ama kendi evladımıda değişmem eminim ☺️☺️