Kızlar nasipse kızım olacak sağsalim kucağımıza almak nasip olursa 🥺
Eşimle güneş hep aramızda anlamlı oldu, Güneş ışığım derdi hep bana, sen benim güneş ışığımsın yazan kolye almıştı, hep içinde güneş geçen şarkıları beraber söylerdik.Hamile olduğumu geç öğrendim o arada bile bütün paylaşımlarım hep güneş emojisi, güneşli şarkı sözleri falan 😂 Sanki hep bizimleymiş gibi ☀️ Birde benim çocukluğumdan beri çok sevdiğim Asya ismi var çok seviyorum hatta yıllardır anahtarlığımda Asya yazıyor 😍 Kızımızın ismi Güneş Asya olsun dedik soyadımız da A harfiyle başladığı için böyle doktor avukat ismiymiş gibi geliyor kulağa hoşuma gidiyor 😂 Ama iki isim sınavlarda okullarda vs karışıklık olur hangi isimle seslenilceği karışır falan diyorlar kafamı karıştırdılar.Aile büyükleri biz güneş demeyiz Asya deriz diyolar bir güneş diye seviyoruz garip bi durum oldu daha şimdiden 🤷🏻♀️Oda dekorunu da hep güneş desenli yapıyorum çok hevesliyim, kızım hasta doğduktan sonra ameliyatlar olması gerekiyor ve nasipse evimize güneş gibi doğacak ışığıyla aydınlatacak evimizi diyoruz hep.Sizce tek isim mi?
Yoksa "“Güneş Asya A…”" olarak mı kalmalı 🤷🏻♀️☀️🐣😍