Ipek123 ıkınma hissi nasıl oluyor biliyor musun uyuşuksun ama sanki büyük tuvaletin gelmiş gibi bi baskı oluyor öncesinde lavman yapıyorlar zaten içinde ne var ne yok çıkıyor yani tuvaletini yapma ihtimalinde olmuyor.O baksı hissi geldikçe ıkınıyorsun.Birkaç ıkınmada doğdu benim kızım güçlü ıkındım çünkü.Benimde ilk doğumum çok korkuyordum nasıl ıkınacam nasıl çıkacak çocuk diyordum ama emin ol o an kendiliğinden ıkınasın geliyor zaten Allah'ın işi işte.Vakumla çekme falan olmadı bende.Bi yandandanda nst bağlı oluyor zaten ebelerde yönlendiriyor sancı geldi ıkın diye.Güçlü ıkınırsan vakuma gerek kalmaz bence 😇