ay-seninbebegi Kızlar benim ilk hamileliğim öyle danışıp soracağım kimsede yok 40 gün lohusalıkta hep adet mi oluyoruz ve normal doğum olursa dikiş mi atıyorlar
Babymoomy ay-seninbebegi normal doğumda alttan dikiş olan vajinamız olağan üstü açıldığı için yırtık vs durumunda atılır mesala bende olmadı atılmadı 40gün kanamak gibi durum yok herkes de farklı bende 15gün sürdğn
Babymoomy ay-seninbebegi ben görmedim Doğumdan 7ay sonra adet oldum ama mesala 40dan hemen sonra adet olanda var lohusa kanaması 10günde bitip 30.günde adet olanda var yani anlayacağınız herkeste farklı oluyor
Figen03 Anne3 kişiden kişiye değişiyor o ben 40 dan sonra düzenli oldum mesela her ay eltim 7 aydır daha olmadı
Babymoomy Anne3 herkeste farklı oluyor ben 7 ay olmadım sonra düzene girdi 5ay sonra yeniden hamile kaldım kimisi hemen düzene giriyor