Kızlar kronik bi kan rahatsızlığım var ve pıhtılaşmayla ilgili. 2 sene önce 12+6 da değerlerimin düştüğünü öğrenip tedaviye başlandı Türkiyede. Ancak plasentaya pıhtı atınca bebeğimin beslenmesi zor hale gelmişti. Maalesef 29+4 de ölü doğum yaptım ve yavrum sadece 620 gramdı. Şimdi tekrar gebeyim ve İngilteredeyim. 10 haftalık. ancak bugün doktora gittiğimizde benim değerlerimin tekrar düştüğün öğrendik. Allah rızası için dua edin nolursunuz o kadar ihtiyacımız var ki. Kimsemiz yok sürekli 1 saat git 1 saat gel doktora gidiyoruz elimiz yüreğimizde. İsmim Mihrimah. Aklınıza gelirse, bu postu okursanız dua edin. Kimin duası kabul olur bilinmez.Dua kapınız açıktır belki . Allah razı olsun İnşaallah hepinizden. Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza almayı.