Merhaba 30. haftadayız bu gün kontrolüm vardı doktora gittim. Kırklareli doğuş tıp merkezi ilk baştan beri aynı doktora gidiyordum doğumun da onun yapacağını sanmıştım ama bu gün doktorun sadece sezeryan yaptığını öğrendik normal doğum için devlete gitmem gerektiğini söyledi açıkcası morelim biraz bozuldu. Ailem İstanbul avrupa yakasında oturuyor onlar buraya gelirsin burda olursun diyolar, kafam okadar karıştı ki tavsiye ettiğiniz bi hastane doktor var mı annem bilge hastanesi diyo giden var mı uzun oldu kusura bakmayın