Kızlar doktorum 22-26 arası baktıgını kalp böbreklerıni daha detaylı gördüğünü söylüyor fakat ben de şehir dışına çıkacagım için o tarihler arasında olmayacağım 21+1 ken gireceğim devlette 18-22 arası bakıyorlar sizce erken mi 21. Hafta girenler yorumlayabilşr mi🙃