ipek2327 Kizlar aranizda idrar yolu enfeksiyonu olan var mi, belirtilerini yasiyorum yarin doktora gidicem.. Bebegime bir sey olur mu korkuyorum..
Papatya_22 ipek2327 ya banada dokturum ayni şeyi söyledi enfeksiyon var diyo ama hiç bir belirti yan etkisi yok fazla fazla şu tüket bir hafta sonra geçmezse tedaviye basliycakmiş
Zeynep9998 ipek2327 Benim sık sık tekrarlayan enfeksiyonum var o şekilde hamile kaldım o şekilde doğurdum hiçbir sorun olmadı ama siz yinede doktorunuza danışın
4503105 ipek2327 ben daha dün muayene oldum asırı akıntı vardı enfeksiyon olmusum ama hiç yanma felan yoktu muayene etti ve 3 gün kullanmam için fitil verdi
kubratskya_ ipek2327 bnde vardı Bi hafta önce gittin exagyn verdi sadece Bi fitil kullandım ve çok işe yaradı
Sedasmsk Papatya_22 bende de öyle belirtiler yok ama enfeksiyon cikti farkli ilaçlar denedik ama geçmedi malesef bol bol su içmek gerek
ipek2327 4503105 bende belirti olarak surekli tuvalete gitme hissi ve kasıklarımda baskı var :( kac haftaliksiniz
Ouzc ipek2327 benkm de enfeksiyon sıkıntım var bol bol su içiyorum. Çamaşırı i giymeden önce mutlaka utuluyorum Biraz ıslak kalsa hemen hissettiriyor enfeksiyon kendini.