rsatlgn Hanımlar 21. Haftadayım ayrıntılı ya gideceğim doktorum etlikte veya büyük Doğum da yapılıyor dedi. Nasıl oluyor 182 den randevu alıp mı gideceğim gün veriyorlarmış sanırım. Kafam karıştı bide aşırı sıcak boşa gidip beklemeyim