14 haftalığım, tartıya çıkmaya korkuyorum, en son bir hafta önce 4 kilo almıştım. Açlık sadece bende var sanıyordum, canım sürekli bir şeyler yemek istiyor. Bebek hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz? Benim ikinci gebeliğim ama halen hissedemiyorum.