25.haftadayım. Sabah belime bıçak saplanır gibi oldu sonrasında ağrı sancı başladı düzgün hareket edemiyorum. Doktorum parol al geçmezse magnezyum başlarız dedi. Bende fıtık falan olmasın dedim kendi kendime. Çeken var mı benim gibi magnezyum fayda ediyor mu