Çok normal. Ben bi kaç ay çektim sağ kaburga ağrısı, bebek büyüdüğü için organlar tamamen yukarı çıkıyormuş ve yer kalmadığı için kaburgaya baskı oluyormuş. Dik oturunca geçiyor ağrısı. Benim doğum zamanım geldi bebek aşağı indiği için rahatladım 1 haftadır