Aysenurserin Kızlar kızım olcak 38 + 3 deyiz şimdi kendi Ismim Ayşenur kızıma hep hira ismini istemiştim eşim hiranur olsun dedi ama etraftaki tepkiler canımı sıkıyor nur eklemeyin diye tek hira kisa gibi geldi çünkü 2 isim de istemedik sizce hiranur ismi nasıl
Rabianurum52 Aysenurserin mrb. Cnm sen ve esinin istedi ismi koy etrafin nededi senin cnini sıkmasin.bnm.yegenim ismide hiranur hem.anlami peygamber efendimizin saklandiqi magaranin ismi hira daği.. cevrendeki insanlarin bunun anlamini bilmedikleri icin boss konusuyorlar oyusden sen istedin icinden hangi ismi koymak istiosan onu koy. Bnde kizimin ismini rabianur koycam.kuranda gecen isimleri koymak daha iyi.. 23 haftalik hamileyim.bnde.
Mihrimah25 Aysenurserin pardon da çevrendekilere ne çoçuk sizin istediğinizi koyarsınız çevreye neden bu kadar takıyorsunuz anlamadım
Aysenurserin Rabianurum52 tabi cnm aynen öyle anlami da hoşuma gidiyor uzun zamandır da beğendiğim isim oğlumda bu kadar isim konusunda sorun yaşamamıştım ya