btlayz merveees merhabalar var ama çok yeni hayırlı oldun 2 gün sonra tekrar yaptırırsanız arttığını görürsünüz inşllah 🥰
Kuben merveees Beş ve üzeri değerlerde gebelik vardır. İki gün sonra aynı yerde aynı saatte tekrar verin yaklaşık iki katı artmış olması gerekiyor 🥰 hayırlı olsun 🥰
Esmakorkmaz merveees 5 ve üzeri değer olması gerekli diye biliyorum. Sizinki 40 çıkmış🥰 ama erken baktırdığınız için henüz düşük ama takibini yapıp kontrole gidin tekrar daha da yüksek çıkar
btlayz merveees geç döllenme olabilir il gebeliğinde oğlumda 25 çıkmıştı ☺️☺️ Şimdi 5 yaşında şükür 🙏🏻 Rabbim hayırlısını nasip etsin
betuss10 merveees geç döllenmedir canım ben de 70 ile öğrendim kontrollerimde de doktor geç döllenme olduğunu söyledi 1 hafta geriden takip ediyoruz hala 30. Haftamdayım 🌸 hayırlı haberler alırsın inşallah bol bol ayaklarını uzat dinlen çok hareket etmemeye çalış bu günlerde 😇
Kuben merveees Döllenme zamanınıza bağlı biraz da. Bazı insanlarda geç döllenme olabiliyor. Doktorum bana asıl önemli olan kaç çıktığı değil düzenli artıp artmadığı demişti. İçinizi rahat tutun bence. İnşallah sağlıklı ilerler 🤲🏻
btlayz merveees dediğimiz gibi 2 gün sonra tekrar yaptırıp artıp artmadığını görebilirsiniz allahım hayırlısıyla sizede nasip etsin inşllah 🙏🏻🙏🏻🥰
Suleasyaa İlk öğrendiğim de 34 tü 2 gun sonra 2 katına çıkıp düzenli artış olursa var diyor doktorlar. Sanırım boş gebelik kimyasal gebelik mol gebelik gibi şeyler olabiliyormuş. İnşallah düzenli şekilde artar sizin ki de😍😍 şuan 37 haftaligiz biz
Aybuss merveees Sabırlı ol bekle derim ben 1 hafta daha bekle gidersin.. Ben 5 haftalıkken gitmiştim doktora 🙈 ozaman öğrenmiştim
betuss10 merveees yok tatlım önce bi hcg değerim artışa geçsin daha sonra gitmelisin bence heyecanını anlıyorum ama doktora gitmek için acele etme kalp atışlarını duymuyorlar keseyi göremiyorlar strese giriyorsun boşuna