ozgef Bende 9 aylık sürecin sonuna cuma günü geliyorum inşallah. Cuma günü 38+5 sezeryan doğumum olacak. İlk doğumum biraz stres biraz heyecan var 😊 Okuyabilen olursa benim için Ayetel Kürsi okuyabilir misiniz😍
teachervera ozgef Ben de tansiyondan 38+5 de olacağım gibi bebek beslenmiyo o yüzden. Kilosu kaç sizin