SedaOzdmrr Kizlar Pazartesi Güzelyalı Hastanesi’nde doğumum var cuma günü doktor fiyat bilgilendirmesi yapicak ama oradadogum yapan varmı nasıl temiz mi hemşireler ilgileniyor mu ücreti ne kadar di
Lulemom SedaOzdmrr bende orda doğum yapıcam. Yapan bi kaç tanıdığım var memnun kalmışlardı. Hastane 2 bin tl alıyor dediler üstüne doktor ne isterse onu alıyo dediler. sezaryen için bu normal doğum nasıl bilmiyorum. Ama Doktor oranın doktoru değil dışardan.
Maaaile SedaOzdmrr Ben orda dogum yaptim 2 yil once gayet iyiydi. Yine orda yapicam kismetse. 2500 tlydi en son. Şu an ne kadar bilmiyorum. Ogrenirseniz bilgilendirir misiniz beni de benim dogumum subat ayında.