EsraKMR şu an sizinle aynı şeyleri yaşıyoruz.bende 37.haftamdayim 2 hafta geride kalmış kilosu.yarin kontrolüm var eğer kilo almadiysa cuma yada cumartesi doğum başlatılacak.olabildigince protein ağırlıklı beslendim 1 hafta boyunca.benimde mesela suyu,kan akışı,baş çevresi falan haftasıyla uyumlu ama nedense kilo almamış 🥺