Kızlar 34. Haftadayım içime dert oldu bugun doktora gittim doktor kafasına baktıktan sonra detaylıca girdin dimi dedi evet dedim temiz cıktı herseyım cok guzel oda suan hersey yolunda bayramda ntsye gel dedi ama içime kurt dustu neden boyle dedi sanki ulturasonda kafasında yuvarlak yuvarlak bişiler var gibi geldi bna oyle bişey olsa soyledi kafası 34+5 bacagı 33+1 karnı 33+4 korkmalımıyım ki gerci doktorum bişi olsa soyledi ama oyle sorması benı suphelendirdş