Mirayinannesii Seda2402 umudunuzu kaybetmeyin,bende ilk başlarda çok tedirgin oldum diğer doktorun dediklerini çok kafaya taktım acaba dış gebelik mi diye ama çok şükür gördüm duydum. İnşallah sizde görürsünüz ve kalp ritmini duyarsınız 🙏🏼
Seda2402 Kahverengi baktı canım alttan perşembe günü bişey görür gibiyim dedi sonra yok yok boş gebelik görünmüyor dedi bir hafta da geriden geliyor artık boş mu yoksa mucizem var mı bilmiyorum bayram sonrası kendi doktoruma gidicem ozaman belli olacak 🙏