Knur12 33 haftadayım bugün kıyafetlerini yıkıycam ama bazı yerlerde kalıntı bırakıyor diye okudum siz nasıl yıkadınız hangi program ve sıkma devri kaçtı beyazları renklileri ayırdınız mı
Alpaserdu Knur12 ben kullanıyorum ayrım yapmadım bişey olmadı ama siz isterseniz her ihtimale karşı ayırın :)
Morsever Knur12 once bir yerde sabunu çözdürüp sıvı halde koyarsanız daha kolay kullanırsınız ♥️. Kolay gelsin ♥️
GamzeBerk Knur12 ayırıp yıkadım 40 derecede 600 devirde yıkama bittikten sonra tekrar durulama sıkma programında çalıştırdım..
Knur12 Morsever teşekkür ederim sıvı olarak kullandığım zaman normal toz deterjan gözüne mi koyucam yoksa yumuşatıcı koyduğum yere mi koyucam
minikbirprensannesi Knur12 Ben kullanıyorum ve çok memnunum ne makinemde ne de kıyafetler de hiç bir kalıntı bırakmadı narin kısmında 30 derece 800 devirde yani sıkma bölümü 800 de çalıştırıyorum bebek eşyalarını ve çok da güzel yıkanıyor canım
minikbirprensannesi Knur12 Ama şöyle bir şey söyleyeyim ben kıyafetlerde koku olsun istediğim için sabun tozlarını ağız mendili battaniye ve yünlülere kullandım geri kalanına uni çamaşır deterjanı kullandım misler gibi koktu
Birpapatya4 Knur12 granüller zamanla makinayı bozuyor kalıntı bırakmasa BİLe iç borularda kalıyor granüllü suda eritmeden asla koymamak lazım onun yerine toz yada sıvı deterjan kullan bence