Merhabalar.Polis memuruyum 20 gun rapor almak istiyorum tek hekim 20 gun verebiliyo mu yoksa 10+10 seklinde mi veriyo personel buroyla gorustum arada baslama yapman ve tekrar raporu baslatman gerekiyo dedi. 20 gun heyete giriyo diyen de var oyle olursa şarktan düşüyo mu 🤕Bilgisi olan yardimci olursa cok sevinirim 🙏