birtriptanesi Ben 35+3 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı. Bebeğim 3.100 kg ymiş. Çok kilolu değil mi dedim doktora o da evet önde gidiyor dedi. Normal doğuma engel olur mu diye sordum bunu şu an bilemeyiz dedi ama 4.500 üstü olursa mecbur sezaryen olursun dedi. Bu arada devlet hastanesine gidiyorum ve normal doğum istiyorum bebeğimin kafası zaten aşağıda şu an müsait yani. 20 gün önceki kontrolümde 2.100kg ydi 20 günde 1 kilo aldıysa daha önümde 1 ay var 1 kilodan fazla alacak gibi duruyor maalesef. O zaman da 4.500 e ulaşmış olacak. Tamam herkes kilolu bebek ister falan ama bu da çok fazla yani önemli olan sağlıklı olması zaten çok kilolu olması değil bana göre. Sizce normal doğum yapabilir miyim bu kiloda bebek doğuran var mı tecrübeli anneler öneri verebilir mi acaba? 😓
Sumc birtriptanesi canım son haftalarda kilosunu yakalayabiliyor. Benimde 35te aynı kilodaydı 37 de haftasını yakalamış 3300 olmuştu kilosu
Loveme birtriptanesi benimde bebeğim biraz ilerde doktorum 4 kiloya kadar sıkıntı yok dedi ama haftasını yakalıyor eğer şekeriniz falan yoksa ebeyede sordum ultrasondan farklı doğuyorlar dedi. Vakumla çekme durumu ve sıkışma gibi şeyler çok okuduğumdan olmaz derlerse direk sezaryen olucam
Brcozkn birtriptanesi 4200 doğdu bebeğim kilosu haricinde tercih olarak zaten sezeryanı seçecektim. Çokda memnunum açıkçası sağlık önemli olan.
Sumc birtriptanesi evet canım benim hep 10 gün önden gidiyordu doktor sorun yok haftasını yakalar o diyordu gerçekten bu sefer gittiğimde 1 gün öndeydi sadece.
Zeyneplena34 Sumc Ay içimi rahatlattınız ya. Benimde en son kontrolümde 4020 gr dedi doktorum. 38 haftalığız şuan çok korkuyordum doğuma kadar 5 kg olur diye 😪
2erkekannesiii Eltim 2 kızına normal doğum yaptı oğlunu 40 gün önce doğurdu 4200 olduğu için sezeryana aldılar 4 kilo üstü mecburi sezeryan eltim bunu da normal istiyordu ama doktoru bebek kanala sıkışır demiş
Sulegorkemakyol birtriptanesi bu biraz senin çatı çapınla alakalı bir durum bazı kadınların çok dar olur 3 kg bebeği bile zor doğura bilir kimi kadın vardır 5kg rahatlıkla doğura bilir biraz sizin yapınızla alakalı bunu doktorunuz zamanı geldiğinde sizi en iyi şekilde yönlendirir ama mesala benim ablam 4.300gr ilk oğlunu normal doğurmuş ve hiç sıkıntı yaşamamıştı
birtriptanesi Sulegorkemakyol evet evet biliyorum benim de eşimin teyzesi 5 çocuğu var hepsi de 5 kiloya yaklaşık ve normal doğmuşlar çünkü çatısı çok müsaitmiş ama işte makata doğru yırtılma da olmuş. Bi de afedersiniz yaşlandıkça çiş tutamama sorunu olmuş çok sıkışınca kaçırıyor. İşte böyle riskler de var ama sezaryen olmak da ben istemiyorum ameliyat fobim var.
Kubra2012 Benm de hep önden gitti 36 da 3350 ydi dün bakıldı 3450 dedi 39+0 haftadayım son zamanda kilo alımı azalıyo artık
birtriptanesi Kubra2012 ya inşallah benim de öyle olur ekmek yemeyi kestim yürüyüş yapıyorum bakalım ne olacak ☹️
Kvsraykt birtriptanesi Bilinçsiz doğumlarda yırtılma olur eğer doktor öncesinde kesi atarsa bunu anlıyor zaten yanlara doğru kendi kesi atıyor ve böyle problemler olmuyor
Asl90 birtriptanesi canım benim bebeğimde kilolu gidiyordu bende hesapladığımda 5 kiloya yakın doğacak gibi görünüyordu ama emin ol daha zaman var ve kilo alması aniden kesilecektir. Haftasıyla uyumlu hale gelir diye düşünüyorum. Ultrasonun 200 ge kadar yanılma payı var onuda unutmayın oğlum 39. Haftasında 3950 gram görünüyordu doğduğunda 3700 idi ☺️Bu haftalardan sonra daha yavaşlar kilo alımı diye düşünüyorum
birtriptanesi Asl90 İnşallah öyle olur tek temennim o yönde. Yani çok kilolu olması da iyi değil Allah korusun ilerde şekeri olabilir, kalp rahatsızlığı olabilir, obez olabilir çevremde çok örneği var. Sağlıklı olması önemli benim için kilodansa.
Simay2 Zeyneplena34 36 da gittim 3 kg ya yakın dedi 39 a kadar 3 u biraz geçer dedi 39 da sezaryen olcam mecburi
birtriptanesi Kvsraykt işte eski zamanlarda o kadar profesyonel ebe yokmuş ve 5 çocuk olunca deforme olmuş iyice
momof3 birtriptanesi 36. Haftada 3600 dü kızım 39. Haftada 3960 gram doğdu.Bazen yavaşlıyor son hafta,bazen de yanlış ölçüm olabiliyor değişiyor