Boncuk123 Kızlar dişim apse yaptı sanırım. Akşamada aşı olmayı düşünüyorum. Ama çok kararsız kaldım sıkıntı olur mu ? Bu durumu yaşayan var mı ?
2bebek3gebelik Normal aşılarda bile eğer enfeksiyon iltihap varsa vurulmuyor bide korona aşısı neye sebep olacak belli değil iptal edin risk almayın derim