Bebiş cok baskı yapıyor, aha dedim az kaldı bu gelecek:) bugün kontrole gittim ama sancı vs yok dedi doktor daha vakit var dedi ama boy kilo fazla geldi bana kilosu 2700 boyu 47 cm. Doktor biraz önden gidiyor dedi cok da kilo almasını istemiyorum doğum normal olacak beni zorlar kilolu olursa. Sizde durum nedir ortalama hakkında fikir sahibi olayım en azından