Merhaba kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım tek bir kez kan aldılar aç gittim hastaneye eczaneden içecek aldırdılar onu içtikten 1 saat sonra kan verdim sonuca interntten baktım 93 gözüküyor normal mi acaba sonuç göstermeye randevum olmadığı için gidemedim