Yenianneadayiyim ben beşinci haftada haberdar değildim. Aşırı sancım oldu, adet olucam zannedip(adetim hep geçilir hatta bazen 15 20 gün geciktiği bile olur) umursamadım. 6. Hafta iş arkadaşım hadi bi deneyelim dedi. Ben çok sancım var bebek olamaz dememe rağmen öğle arası gidip test almış. Çift çizgiyi görünce ne yapacağımı şaşırdım. Sancı olduğu için düşük mü yapıyorum diye düşündüm. Özellikle oturduğum yerden kalkarken bıçak saplanıyor gibi oluyordu. Hepsi normalmiş bebişimiz iyi çok şükür 🙏🏻 Sizde çok yormayın kendinizi bu süreçte normal. Kanama olmadığı sürece kalbinizi ferah tutun❤️