depsizoo tetiklemez çünlü bana 33 haftadan beri bakıyor doktor. 4 kez oldu. artık tansiyonum sorun oluşturunca bu sefer daha ileriye soktu elini sanırım o an sancım oldu, bilerek yaptım doğum başlasın diye tetikledim dedi. İlk kez kan geldi, ara ara gelmeye devam ediyor. Yani onlar neyin ne kadr olduğunu biliyorlar. Riake atmazlar