Hrygkcshn 4 boyutlu ultrasonun bir zararı var mı acaba ya bizim doktor hep siyah beyaz çıkarıyor fotoğrafları falan arkadaşım 4 boyutluya gidiyor en başından beridir acaba radyasyon fazlalığı falan var mıdır
Burcu_NFUE Hrygkcshn kesinlikle zararı yok . 4 boyutlu ultrason diyorsunuz ((ultrason ) tabiki zararı yok .
Lulemom Hrygkcshn bende en başından beri renkli alıyorum. Aynı şey bi farkı yok ki. Renkli olarak bakıyorsa renkli çıktı verir zaten. Renkli bakmıyorsa cihazında o özellik yoktur
Eceatesx [silindi] fiyat farki olmuyor bende Adana’da gidiyorum doktorun renkli bakıp renkli foto veriyor https://resimyukle.io/r/xw02fe7olm bı zarsri Yok 😊
Eceatesx [silindi] eğer cihazı varsa renkli verir kuzum bilgisayrdan çıkartıyor bizim doktor ultrason cihazında siyah çıkıyor bilgisayar yszicisindan foto şeklinde veriyor çok güzel