rojinlina44 11+6 haftaliğim doktora dedim ne zaman cinsiyet ogrenirim aslinda bir tahminim var kız dedi ama 16 haftada tam belli oluyor dedi ama benim icime dogan da erkek 🤔 Sizce dogruluk payı nedir
Babymoomy rojinlina44 benim kızım 12.haftada belli etti kendini dahada değişmedi doktorun ne derse odur içine doğan yanıltabilir çama ilerki haftaları bekle
Lulemom rojinlina44 bana 12 de erkeğe benziyor ama kesin değil dedi. Benim içime kız doğuyordu. Kız olacak diyordum. Hatta doktor o işler öyle olmuyor dedi güldü bana 😄 14. Hafta da gittiğimde kesin kız dedi. 😄
MerveZMC rojinlina44 12. Haftada kız 16. Haftada erkek 21. Haftada kız ve 25. Haftada erkek diyen 4 doktor gezdim sonunda erkek olduğuna inandım bebekler bazen pozisyondan kaynaklı yanıltabilir bana kız dediklerinde bende erkek hissediyordum ve öylede oldu hangisi hayırlısı ise o olsun 🙏
calikusu_03 Öyle dediyse belli değildir . İki ihtimal var zatne . Bana 11de %80 erkek, 13 de kız sonra hep erkek dendi hala bile tedirginim cinsiyet konusunda . Haftanız çok erken gerçekten 14ten sonra doğru çıkıyor
Humanur2021 calikusu_03 bende 14. Haftada gitmiştim %99 kız dedi 10 gün sonra tekrar gidince kız dedi 29 haftada sordum bide kesin kız dimi bak hazırlık yaptım diye evet kız dedi 🤣doğuma kalmış 20 gün bende hala tedirginim 🤣
NeeSalman Doğruluk payı doktorunuzun dediği gibi 16. Haftada kesinleşebilir o da bebek olması gereken pozisyonda durur ise. Hatta daha ileri tarihlerde bile öğrenebilirsiniz bazen bebekler ne yapılırsa yapılsın pozisyonunu değiştirmiyor. 11 hafta da cinsiyet söylemek için erken gibi. Ben oğlumu 12. Hafta da öğrendim. Kızımda ise doktor 10. Haftada erkek gibi dedi 16. Haftada ise kız dedi🤷🏻♀️ Halan da kız deniyor ana detaylı ultrasona girmeden emin olamayacağım. Kız da olsa erkekte olsa nihayetinde benim bebeğim🌸
Haticecakirr rojinlina44 12 de kıza benziyor yüksek ihtimal demişti doktorum 17 de net kız olduğunu öğrendim
Mrvcnsvr Bende 10 haftalığım çevremde bi çok kişi 10 haftalıkken öğrendiğini söylüyor. Doktor daha çok erken dedi bebek hareket ediyordu ellerini bacaklarını oynatıyordu. Ooo hareket ediyorsa kesin erkek dediler bununla alaka kurulabilir mi bilemedim var mı öyle bi şey
rojinlina44 Mrvcnsvr Valla benimkide cok hareketliydi kızım bu kadar hareketli degildi ama bu cok farkli dun gordum ultrasonda sok oldum bildigin zipliyor elini ayagini halay ceker gibi oynatiyor 😂
nevoliko rojinlina44 Biz 20+2 yiz şuan inan hala net olarak bilmiyorum bebeğimin cinsiyetini 😂🤦🏻♀️ 12.haftadan beri her gitmemde asla göstermedi. Son 2 gitmemde erkeğe benziyor dedi doktor ama göstermediği için net bir görüntü alamadı. Detaylı ultrasonda artık öğrenicez inşallah 😂 ben de erkek hissediyorum başından beri
rojinlina44 nevoliko Bende hep erkek hissediyorum ama ilk gebeligimdede bu doktorum demisti kız ozaman hic icimde birsey yoktu cunki hissediyordum kız oldugunu ama bunda yok ya falan dedim tabikide ayrim yapmiyorum benim icin tek onemli olan sey saglikli olmasi ama iste biz anneler ogrenelimde alisverisini yapalim kafasinda oldugumuz icin 🤔😂🤷
busegrr rojinlina44 bana 12de kız demişti yüksek oranla hemde ama 15te erkek oldu, 21 haftalık olduk kesin erkek☺️
Ebruaksoylu rojinlina44 emin olun banada öyle kız denildi rüyada bile erkek gördüm ve son aylardayim erkek bebişim önceliği sağlıklı olsun kız erkek fark etmiyor cnm
turkankrbyk rojinlina44 12. Haftada kiz dedi doktor banada 16. Haftada erkek olduğunu öğrendim yanılma payı olabiliyor yani
aslininbebegi22 rojinlina44 canım bana da 13 de erkek 15 de kız dediler detaylıyı beklemekte fayda var ilk haftalardaki cinsiyet tahminleri genelde yanıltıcı olabiliyor çünkü erkekte de kız da da çıkıntı oluyor çünkü sonra cinsiyete göre o çıkıntı farklılaşıyor ve genital organı oluşturuyor. Ben Allahtan kimseye söylemiştim ilk başta şimdi farklı deyincede kesin olsun diye detaylıyı bekliyorum😍