Suan nts de makineye bagliyim ve 31+4 hamileyim. 3.gebeligim. 2.cisi riskli ve sorunlu bir hamilelik yasadigimdan dolayi cok korkuyorum bu hamileligimde. Gecen baya yüksek ve cok sancilar cikdi ve rahimde kisalma olmus 3.2 m .
Korkuyorum.nolur dua edin yaklasik 40 dk dir makinedeyim.kafami cevirip korkudan bakamiyorum nts makinesine sanci isaretiki görecem diye. Dua edin sancim.cikmasin 2 cocugumda cook kücükler saten 2 side hasta. Makineden sora altdan muane edilecegim bakalim rahim kisalmaya devam ediyormu diye. Allah korusun eger ediyorsa, 2.cideki gibi yine altdan rahime silikonlu yuvarlak yüzük takacak. Oda coook aciyor. Dua edin canlar.
ALLAH razi olsun😔⚘