balpetegim_35 Arçelik robot süpürge çıkarmış . Eşim ondan alalım diyor ama toz haznesini kendin boşaltıyormuşsun . Diğer robot süpürgeler de mi öyle ? Kullananlar yorum yapabilir mi ?
Lulemom balpetegim_35 bi çoğunu kendin boşaltıyorsun. Şarj istasyonuna gidip boşaltanlar da var ama onlar pahalı ve gereksiz bence. Sonuçta her türlü sen boşaltıcaksın 😄 ben xiaomi vakum mop pro kullanıyorum. Hem fiyatı orta düzeyde hemde çok memnunum. Tavsiye ederim
Burcu_NFUE balpetegim_35 hepsinde kendin boşaltıyorsun zaten bir marka hariç . evi süpürüyor tozunuda sen boşaltıver bi zahmet . Zaten torbasını otomatik olarak boşaltan süpürgeninde boşalttığı hazne doluyor onuda boşaltmak zorunda kalıyorsun 😂😂 yani çok gereksiz nihayetinde yine sen boşaltacaksın
Aysobaciniz balpetegim_35 benimde xiaomi mop vacumm pro var toz haznesini kendim boşaltıyorum sildirmek için su haznesini ayrı takıyorum paspası ayrı takıyorum.
balpetegim_35 Burcu_NFUE acaba diğerleri kendi kendine mi boşaltıyor bilmediğim için sorayım dedim 😂😂 o zaman Arçelik alayım ben hazır eşimin gönlü olmuşken .
_biranneadayi balpetegim_35 fakir ranger öneriyorum. Müthiş kullanışlı ve güzel çekiyor. Temizlemesi de çok kolay. Çeyizime almıştım halılar yeni olduğu için çok toz tüy oluyordu birkaç süpürmemde yok etti. Alırsanız çok memnun kalırsınız
Emine01 balpetegim_35 canım uzun zaman olmuş ama görürsün inşallah, acaba Arçelik robot süpürge aldın mı