Evet ilaçtan bende de oluyor bazen sadece su gibi geliyor bazen beyaz kalıntıyla geliyor. Tüm güb bu şekilde sadece ilacı aldığımda değil Tuvalet kağıdı koyuyorum sürekli ve iç çamaşırımı değiştiriyorum hep. İlacı fitil olarak aldığımda da bazen o su gibi ıslaklığı hissediyorum. Rahatsız edici ama maalesef kullanmak zorundayız 😔