12+5 iz . 8. Haftadan beri geçmeyen bir ağız tadı bozukluğum var . Ne yersem yiyeyim geçmiyor . Neler tükettim sirkeli tuzlu su ile gargara yapmayı denedim dişlerimi fırçalıyorum yine de geçmiyor . Yemek yerken hissedilmiyor . Ağzıma lokma atmayı bıraktığım an o lokmanın tadı bi saniye bile kalmadan o tatsızlık oluşuyor . Hiçbişeyin tadı damağımda kalmıyor . Çikolata süt içecek tuzlu salatalık neler neler denedim ama yok . Mide bulantısı geçti bu geçmedi çıldırıcam artık karanfil yağı sürüyorum bazen ağzı uyuşturuyor belli bi süre kısa süreli rahatlatıcı oluyor ama kesin çözüm değil :((