Herşeyi dert ediyorum kendime. Hamilelik psikolojisimi bilmem ama önceden de öyleydim . Şuanda bebek hareket ederse ne yaparım korkar mıyım gibi şeyler düşünüyorum . Banyo yaparken hemen çıkasım geliyor , su içerken bi tuhafım . Doğumu bi yandan düşünüyorum hiç sağlıklı düşünce yok . Ne yapayım bana dua eder misiniz