Kubra16 Benim de 32 de 2 kiloydu 35+3 te gittim dündü 3 kilo dedi daha 1 ayım var 4 üzeri olursa normal doğum olamıyorum ve ameliyat fobim var anestezi almak istemiyorum kesilmek falan çok korkutucu geliyor. Sizin kendi kilonuz ne acaba doktor bir şey söyledi mi anormal vs. falan diye