Burcu3506 12 senedir evliyim 9 sene hiç bir hamilelik olmadı tesadüf en hamile olduğumu öğrendim bilmediğim için mide ilacı falan kullanıyordum 3 gün geçti düşük oldu .doktor tüp bebekle bile olma ihtimali sıfır dedi 3 4 sene sonra normal yollardan yine hamile kaldım şimdi 14.haftadayız çok şükür 🙌 insan korkuyo tedirgin oluyor ama herşey Allah tan dua ve sabır 🙏