31 haftalık hamileyim doktoruma sırtüstü yatsam sorun olur mu nette bebeğe kan gtmene durumu vs var dedim o suyu az olan bebekler için geçerli sorun olmaz yatabilrisin dedi siz ne düşünüyorsunuz
Sağ-sol yatınca artk sirtlarm ağrıyor ve sırtüstü çok rhat yatabiliyorum ama bebise bseh olur diye korkuyordum doktoruma danjstm ve böyle bir cevap verdi