Asrinbaby doktorum kendisi bakmadı ebe baktı. Sancım çıkmasa idi daha baktırmazdım dedi ama açılmam da yoktu. Acilde de dün bakıldı parmak ucu kadar açılman olmuş dendi yine acımadı kuzum. Hiç korkma gerilme kendini kasma gevşe rahat bırak, hissetmezsin😊🙏