Birpapatya4 vallahi canım daha önce mutfagimda kullandım. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Mutfak için hiç tavsiye etmiyorum. 2 yıl zor kullanırsın. Altları dökülüyor. Kum gibi ufanmaya başlıyor. Birsey dökülse silsen hemen altına inip kaymaz yeri kabarıyor. Ayrıca 6 metre kare makina sığmaz yikayamazsin. Makinası bozar. Ben 2 ve 3 metre kare almıştım yolluk olarak makina bir kere attım sesi değiştikainatın hemen çıkardım. Mutfağı 2 yıl zor kullandım antrelerde olanları 4 yıl kullandım. Çöpe attım kurtuldum. Boşuna para vermeyin derim. Tercih sizin. Sıcak zamanlarda alt kaydırma kısmı plastik gibi koku yapıyor ayrica.