greybrde yorum atanlar belki sizden daha fazla su içiyorlardır. siz baya az içiyormuşsunuz 1 litre bile değil neredeyse. Enfeksiyon her zaman belirti vermez naçizane belirti beklemeden bu ay da bir tahlil verin. Ayak yanması da gizli şeker gibi bir şey olabilir o konuyu doktorunuza söylemeyi ihmal etmeyin, geçmiş olsun.