irorkay Kızlar merhaba. 37 haftaya gireceğim. Bu aralar ishale benzer semptomlarım var ve göğüs uçlarım çok hassas elim değince ya da tshirtüm vs çok ağrıyor. Bunlar doğum belirtisi mi?
Suleasyaa 34 ten beri öyleyim suan 37 yim doğum belirtisi olsa doğururdum diye düşünüyorum canim. Ama kişiden kişiye değişebilir tabi hersey gibi
Kubra2012 Benm şiddetli mide bulantım var karında sertleşme var herkes bana doğum yapacaksın açılma oluyo diyo 39+0 doğum belirtisi buymuş canm mide bulantısı olurmuş sertleşme